Monday, March 16, 2009

morning sickness


bila masuk kandungan 9minggu..aku mula rasa loya2, pening lalat..sampai x boleh bangun..nak ke toilet kena ade org bantu papah aku lau tak dok atas katil je.makan pun kat tempat tdo..bila dah pening2 mula lah uwekkk...uwekkk..pa lagi lau makan nasi sepinggan kuarnya 2 pinggan..entah lah datang mana sepinggan lagi..semua makanan x boleh makan apatah lagi bau-bau yg x menyenangkan..lau goreng2 pe pun x boleh..semua bau busuk...memandangkan bulan pose..aku hanya sempat pose 4 ari je yg selebih tu aku x pose..yang paling menyedihkan aku kena gastrik yg teruk masa pegnen.nak minum air pun terasa sakit..sampai kena masuk wad masuk air 8 botol,yang teruk je aku x boleh makan sayur..cakap doc lau aku makan sayur tu akan bertambah asid lam perut aku.nak jugak aku cuba lau makan sayur ni jadi camne..mak ai..sakit giler perut ni cam memulas dah lah terasa asid sampai ke tekuk telan air liur pun terasa..eeeee..makanan pedas,kari,tomyam ke ape makanan yg berempas n asuk cili semua x bolehhhh..

No comments:

Post a Comment

Followers